niedziela, 13 kwietnia 2014

Ukradli Mi Konto...

Cześć w Styczniu Tego Roku Nabrałem Się i Ktoś Mi Się Na Konto Włamał A Dokładnie Było To tak : Grałem Sobie Na Awatarii Miałem Przyjaciółkę Tsunami . Tsunami Pisała że wie Jak Mieć 10 g . wtedy jeszcze nie znałem tego sposobu . więc pierwszy raz mi zrobiła potem Musiałem Wyłączyć Internet Bo Robiłem Lekcje Wchodzę na Awe a w Pokojach Pustka Tylko Lodówki Mi  zostały tekże .zabrała mojej żonie parę rzeczy . Minęło Dużo Dni Aż Wreszcie Się Uspokoiłem Bo Przecież ciągle doładowałem konto echh... Minęło Parę Kolejnych Dni i Moja żona pokazała mi konto tsunami a tam ma 32 lata jest mężczyznom ._. Przestraszyłem Się .. Aż Wreszcie Znalazłem Ją Wyzywałem Ją Ale Mnie Wywaliła Narazie on nazywa Się na nk Kocham Cię i Tylko cb . Myślę że Was Ostrzegłem  i Nie Będziecie Głupi jak ja .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz